Google+
Susisiekite su mumis +370 37 386812

Internetinė prieiga

Internetinės prieigos (WEB Access) modulis suteikia galimybę iš bet kurios vietos realiu laiku peržiūrėti šiuos sandėlio valdymo sistemos duomenis:

  • Inventoriaus likučius
  • Priėmimo užsakymus ir atvykstančius krovinius
  • Išsiuntimo užsakymus ir išsiunčiamus krovinius
  • Transporto užsakymus bei rampų rezervacijas
  • Prekių kortelių nomenklatūrą
Visi duomenys yra atnaujinami realiu laiku. Prieiga suteikiama TIK autorizuotiems (patvirtintiems) vartotojams. Kiekvienas vartotojas turi atskirą prisijungimo vardą ir unikalų slaptažodį. Kiekvienam vartotojui suteiktos teisės, ir matomi duomenys priklauso nuo sistemos konfigūracijos.

web access

Jei internetinės prieigos galimybės suteikiamos partneriams ir klientams, šie gali patys registruoti planuojamus priėmimo ir išsiuntimo užsakymus, matyti savo prekių likučius, rezervuoti rampų laiką ir pan. Toks sprendimas ženkliai sumažina rankinio įvedimo kiekį įmonės viduje, suteikia galimybę operatyviau keistis informacija su partneriais. Tai ypač aktualu, kai automatizuota skirtingų įmonių naudojamų informacinių sistemų integracija yra per brangi. Žinoma, tokie vartotojai mato tik su savo įmone susijusius duomenis.

Sandėlio valdymo sistemos internetinės prieigos modulis gali būti lengvai integruojamas su bendru įmonės internetiniu portalu, nebereikalaujant papildomo prisijungimo bei išlaikant bendrą spalvų ir bendro dizaino struktūrą.